Общи условия за туристически пакети
ТО РЕЙМА ТРАВЕЛ

 

1. НЕОБХОДИМИ ДОКУМЕНТИ И УСЛОВИЯ ЗА ЗАПИСВАНЕ

1.1. За всички туристи по програми, които включват страни извън ЕС, с изключение на Швейцария, Норвегия, Сърбия, Босна и Херцеговина, Албания, Черна гора и Македония - валиден задграничен паспорт със срок на валидност не по-малък от 6 месеца към датата на връщане от пътуването;
1.2. За туристи над 18 г., по програми, които включват само страни членки на ЕС или Швейцария, Норвегия, Сърбия, Босна и Херцеговина, Албания и Македония - валидна лична карта или валиден задграничен паспорт;
- Черна Гора - валиден задграничен паспорт или лична карта със срок на валидност не по-малък от 6 месеца към датата на връщане от пътуването.
1.3. За деца под 18 г. - валиден документ за самоличност, изискван от съответната държава, със срок на валидност не по-малък от 6 месеца към датата на връщане от пътуването. За деца под 18 г., пътуващи сами или с единия от родителите - освен необходимият документ за самоличност, допълнително се изисква нотариално заверена декларация от двамата родители, че са съгласни детето им да пътува в чужбина, с телефон на нотариуса. Оригиналната декларация и 2 копия следва да се носят по време на екскурзията. За деца под 18 г., пътуващи сами или с единия от родителите по програма през територията на Хърватия - нотариално заверена декларация преведена на хърватски или английски език
1.4. Европейска здравна карта (за програми в ЕС) е препоръчителна.
1.5. Застраховка „Помощ при пътуване в чужбина” - осигурява се на всички туристи до 69 г. с договор за туристически пакет. При резервации само за хотелско настаняване застраховка „Помощ при пътуване в чужбина” не е включена - може да бъде добавена срещу допълнително заплащане.
1.6. Виза - Необходимостта от виза за български граждани е конкретно посочена за всяка програма.
Граждани на други страни следва самостоятелно да проверят и изпълнят изискванията за паспортен и визов режим в съответните посолства. При неизпълнение на тези изисквания, агенцията не носи отговорност и всички неудобства и щети, породени от това, са за сметка на потърпевшите.
1.7. Договор за туристическия пакет – сключва се при записване за определена програма.
За резервация за туристическа пакет и издаване на резервационна бланка е необходимо да посочите име на избрана услуга, дата на заминаване и/или период на пътуването, както и да предоставите следните данни: три имена с идентично изписване на латиница по документ за самоличност, ЕГН, номер на лична карта и/или паспорт; телефонен номер с активиран роуминг за връзка по време на пътуването или телефон за връзка с близък роднина.
Туроператорът не носи отговорност, ако потребителят не може да ползва резервираните и платени услуги поради неправилно подадени данни (абсолютно задължително е изписването на латиница на имената на туристите да е идентично с изписването им по документ за самоличност), както и при непредоставяне на всички други данни на туристите, които се изискват във връзка с пътуването.
При подадени неточни данни, агенцията не носи отговорност и всички неудобства и щети, породени от това, са за сметка на потърпевшите.
Туроператорът прилага към всеки договор сертификат от лицензираната застрахователна компания, с която е сключил застрахователен договор за отговорност на туроператора и застрахователен сертификат, удостоверяващ наличието на договор за застраховка по чл. 97, ал. 1 или 2 от Закона за туризма.


2. СРОК ЗА ЗАПИСВАНЕ И СКЛЮЧВАНЕ НА ДОГОВОР

Пътуване може да се заяви до 1 седмица преди датата на заминаване (в зависимост от конкретната програма). За да сключите договор, е необходимо да представите документи и да заплатите депозит или пълната стойност на пътуването (зависи от датата на записването).
При наличие на свободни места записване се извършва и след посочения срок.

 
3. ЦЕНИ, СРОКОВЕ И НАЧИН НА ПЛАЩАНЕ

Цените за всяка екскурзия включват услуги, подробно описани във всяка програма. В цените за програмите, включващи туристически услуги на територията на ЕС, е включен ДДС /Данък добавена стойност/.
Агенцията си запазва правото да променя цената на екскурзията / почивката, след сключване на договор, но не по-късно от 21 дни преди датата на отпътуване при възникване на следните обстоятелства:
- промяна в таксите за гориво;
- промяна на летищните такси;
- промяна в държавните такси, свързани с мерките за безопасност на летищата;
- промяна на пристанищни такси;
- промяна в данъчните ставки;
- промяна в цената на горивото, при която е калкулирана програмата (при чартърни програми – в случай, че настъпи подобна промяна);
- промяна в обменния валутен курс, относим към договора, в периода между сключването му и датата на отпътуването.
В тези случаи агенцията си запазва правото да поиска тези допълнителни разходи да бъдат поети от възложителя по договора за туристически пакет. Увеличението на цената на пакета, но не с повече от 5%, вследствие на обективно посочени причин,и не може да бъде повод за отказ от страна на туриста.
Заплащането може да се извърши в брой, с кредитна карта или по банков път. В случай на плащане по банков или електронен път моля посочете банковата сметка, на която следва да бъде преведена сумата в случай на отказ на изпълнение на услугата. Връщането на суми на територията на България е за сметка на агенцията, а извън България - за сметка на възложителя по договор за туристически пакет.
Заплащането се извършва еднократно или разсрочено. Посочените по-долу условия за разсрочено плащане са в сила за всички програми, освен ако в конкретната програма не е указано друго. При неспазване на посочените срокове за плащане агенцията си запазва правото да анулира пътуването, като всички породени от това щети и неудобства са за сметка на възложителя, респ. туристите.
За автобусни програми:
- При разсрочено плащане за автобусни програми се изисква депозит в размер, посочен към всяка конкретна програма (най-често 30% или 50% от стойността на туристическия пакет). Втората вноска до пълния размер от стойността на туристическия пакет следва да се направи най-късно до 21-30 дни преди избраната дата на отпътуване.

За самолетни програми:
- При разсрочено плащане за самолетни програми се изисква депозит в размер, посочен към всяка конкретна програма (най-често 30% или 50% от стойността на туристическия пакет). Втората вноска до пълния размер от стойността на туристическия пакет следва да се направи най-късно до 30-35 дни преди датата на отпътуване.
Заплащането на цената за пътуването може да се извърши в брой или с кредитна карта в офиса на агенцията или онлайн, както и по банков път.

УСЛОВИЯ ЗА ОНЛАЙН ПЛАЩАНЕ С КАРТА

 

Онлай плащане с карта е възможно през сайта на агенцията - www.reyma.bg или чрез изпращане на линк за онлайн плащане на посочен e-mail адрес. За извършване на онлайн плащане се изисква задължително въвеждане на резервационен номер. Ако нямате такъв, трябва да се свържете със служител на агенцията или да изпратите заявка за онлайн плащане по резервация на електронен адрес: Този имейл адрес е защитен от спам ботове. Трябва да имате пусната JavaScript поддръжка, за да го видите..
Видове приемани карти: MasterCard, MasterCard Electronic, Maestro, Visa, Visa Electron, V PAY
Моля обърнете внимание, че Вашата V PAY или MasterCard Electronic карта ще се приеме само, ако е регистрирана за участие в схемите за онлайн автентикация Verified by Visa или MasterCard SecureCode.
(Политиката за опазване на личните данни, отнасяща се до услугата Verified by Visa, предоставяна от Обединена Българска Банка, вижте на: https://ebb.ubb.bg/ES/PrivacyPolicyVisa_bg.aspx)
(Политиката за опазване на личните данни, отнасяща се до услугата MasterCard SecureCode, предоставяна от Обединена Българска Банка, вижте на: https://ebb.ubb.bg/ES/PrivacyPolicy_bg.aspx)
Максималната сума за трансакция е 10 000 лева. Трансакционната валута при плащане с карта е BGN.
При необходимост от връщане на платени суми с карта онлайн на www.reyma.bg, това може да бъде направено ЕДИНСТВЕНО чрез кредитна трансакция по картата, с която е извършено плащането.

 
4. ВИЗОВ РЕЖИМ

Агенцията не носи отговорност при въвеждане на визов режим за страна, включена в избрана от туристите програма. При евентуален отказ от пътуване, поради въвеждането на визов режим след сключване на договор за туристически пакет, Възложителят по договора заплаща неустойка за отказ от пътуване, съгласно т. 12.
Граждани на други страни следва самостоятелно да проверят и да изпълнят изискванията за паспортен и визов режим в съответните посолства. При неизпълнение на тези изисквания, агенцията не носи отговорност и всички неудобства и щети, породени от това, са за сметка на потърпевшите.

 
5. ХОТЕЛИ

Категорията на хотелите се определя съгласно европейски стандарт, но се различава в отделните страни. Не всички хотели категория 3* разполагат с климатик, хладилник и телевизор. В някои хотели ползването на климатик и телевизор се заплаща допълнително на рецепцията на хотела.
Туристът следва да има предвид, че обикновено хотелските стаи в деня на пристигане са на разположение най-рано от 14 ч. или 15 ч., а в деня на отпътуване най-късно до 10 или 11 ч. Ако пристигнете в хотела по-рано, е възможно стаята все още да не е подготвена за настаняването Ви. Имайте предвид, че основното почистване изисква известно време. При възможност настаняването може да стане и по-рано.
В някои от програмите се предлага настаняване в студиа. Студиата не разполагат с рецепция, ресторант и фоайе.
Настаняването в хотелите обикновено става след 14.00 ч. При възможност (при наличие на свободни и почистени стаи) настаняването може да стане и по-рано.
5.1. Ако туристът пътува самостоятелно, доплащането за единична стая е задължително, ако изрично желае да бъде настанен самостоятелно.
5.2. При желание за настаняване в стая с три легла, туристите следва да имат предвид, че третото легло представлява сгъваемо легло, разтегателен диван или походно легло /т.е. не е редовно легло/. Добавянето на допълнително легло намалява пространството в стаята и създава неудобство и за тримата туристи. Не се препоръчва настаняване на други туристи на допълнително легло, освен деца до 12 години.
5.3. Напитките (алкохолни и безалкохолни) по време на хранене - закуска, обяд или вечеря - се заплащат допълнително, освен ако изрично не е посочено, че са включени в цената. В някои заведения се предлагат напитки без клиентът да ги е поръчал, след което му се предоставя сметка.
5.4. Желание на туристите за настаняване в стаи със специфичен изглед - море / езеро / парк / градина / басейн и др. или за настаняване в стаи на конкретен етаж или в определена част от хотелския комплекс се гарантират единствено, ако за тях е оферирана или публикувана на сайта www.reyma.bg цена, за която се изисква потвърждение от туроператора и предварително заплащане от туриста. В противен случай туроператорът само информира съответния хотел за желанието на туриста, но не може да го гарантира!


6. ЕКСКУРЗОВОДСКИ УСЛУГИ 

В някои от туристическите програми екскурзоводските услуги са на английски или на руски език. Това е упоменато в програмата на пътуването. Моля, да се запознаете подробно с нея и да се осведомите предварително (по време на записването) за тази подробност, ако е необходимо.

 
7. ТРАНСПОРТ И БАГАЖ

7.1. Автобусните програми се провеждат с комфортни туристически автобуси, лицензирани от Министерство на транспорта.

7.2. Самолетните програми включват международни полети в икономична класа. Всички вътрешни полети са включени в цената на туристическия пакет, освен ако не е посочено друго.

При дадени обстоятелства са възможни промени в първоначално обявените часовете на полетите. Агенцията не носи отговорност и не дължи никакви компенсации или неустойки при промени на полетно разписание от страна на авиокомпанията, направени след извършена резервация. Настъпила промяна на полетното разписание не е основание за отказ от пътуване.

Възможни са закъснения на полети, както преди отпътуването, така и по пътя към началния пункт на програмата или обратното пътуване по най-различни причини като лошо време, технически проблеми, промени в полетния график в последната минута, проблеми на безопасността или други. Всяка авиокомпания има различна политика при такива ситуации в зависимост от закъснението. Повечето от тях раздават ваучери за храна и напитки, осигуряват настаняване за своите пътници при по-големи закъснения.

Трябва да се явите на летището за проверка ЗАДЪЛЖИТЕЛНО поне 2 часа преди часа на полета, отбелязан на билета. На много летища не се излъчват гласови съобщения и е необходимо да следите компютърните табла за указания. При закъснение или анулиране на полет, туристът следва незабавно да уведоми туроператора с цел запазване на максимален брой елементи от договорения пакет.

За всяка авиокомпания са в сила изисквания за максимално допустимо тегло на багажа, посочено във всяка програма. Подгответе багажа си в компактно състояние. В случай на промяна на максимално допустимото тегло на багажа за конкретна авиокомпания, агенцията ще Ви уведоми своевременно. Подобна промяна не може да бъде причина за отказ от пътуване.

 
8. МЯСТО НА ТРЪГВАНЕ И МЯСТО НА ПРИСТИГАНЕ

8.1. За автобусните екскурзии за Европа се заминава: От София - площад "Александър Невски" или стадион "В. Левски";
Мястото на тръгване и пристигане може да се промени непосредствено преди това по технически причини - демонстрации, стачки и др., за което следва да оставите телефон за уведомление.
8.3. Заминава се от летище София, Варна – терминал ЗАМИНАВАЩИ.
8.4  Пристига се на летище София, Варна – терминал ПРИСТИГАЩИ.


9. ВРЕМЕ ЗА ИЗПЪЛНЕНИЕ

Всички обявени часове са в местно време. Всички обявени времена на пристигане са ориентировъчни. Възможни са закъснения, породени от непреодолима сила, форсмажорни или независещи от нас обстоятелства - виж т. 10. В тези случаи, агенцията не носи отговорност за неконсумирани услуги или загубено време.

  
10. НЕПРЕОДОЛИМА СИЛА, ФОРСМАЖОРНИ ИЛИ НЕЗАВИСЕЩИ ОТ НАС ОБСТОЯТЕЛСТВА

По време на пътуването като такива се считат влошени метеорологични условия, усложнена обстановка по пътищата, забавяне на гранични пунктове, оказване на помощ на турист, събития, предпоставящи компрометиране на част от програмата във връзка с национални и религиозни празници, масови обществени мероприятия, стачки, военнополитически конфликти и ограничения, природни бедствия, промяна в работното време на музеи и обекти, технически проблем или авария с превозното средство непосредствено преди пътуване или по време на пътуването и други изключителни обстоятелства. Като непреодолима сила или събитие по време на пътуването или непосредствено преди него, се счита явление, което не може да се предвиди или избегне от страна на туроператора или неговите контрагенти при добросъвестно изпълнение на техните задължения. При тези случаи си запазваме правото на разместване на елементи и промени в програмата и на действия според конкретно възникналата ситуация, без агенцията да носи отговорност и да дължи неустойки за това.


11. МИНИМАЛЕН БРОЙ ТУРИСТИ

Екскурзиите се провеждат при определен минимум туристи, който е посочен към всяка програма конкретно. Агенцията си запазва правото да анулира дата на пътуване, в случай на недостигане на определения минимум от туристи за провеждане на програмата в срок, указан към всяка конкретна програма и в съответствие със Закона за Туризма.
В този случай агенцията възстановява всички внесени суми и не дължи обезщетение или компенсация за анулирането на заявеното пътуване.
Минималният брой туристи за изпълнение на допълнителните услуги, които не са включени в основната цена на туристическия пакет, се посочва във всяка програма. Ако туроператорът не потвърди заявена допълнителна туристическа услуга, това не може да бъде повод за отказ от пътуването въобще. В този случай агенцията възстановява всички внесени суми за допълнителните услуги и не дължи обезщетение или компенсация за анулирането им.

 
12. ПРОМЕНИ ПО ДОГОВОРА за туристически пакет, ОТКАЗИ И АНУЛАЦИИ

Всички промени и откази от пътуване се извършват лично от Възложителя по договора за туристически пакет, като се представят в писмена форма в офиса, в който е записан туристът.
Смяна на дата за туристическия пакет или промяна на имената на турист в Договор за туристически пакет се считат за отказ от пътуване. В тези случаи влизат в сила посочените при отказ от пътуване неустойки.
Посочените по-долу неустойки са в сила, освен ако в конкретната програма не е посочено друго:

за автобусни програми*:
    От деня, следващ деня на записването до 60-тия ден преди датата на заминаване – 10% от основната цена на пътуването на турист.
    От 59-тия ден до 45-тия ден преди датата на заминаване – 30% от основната цена на пътуването на турист.
    От 44-тия ден до 15-тия ден преди датата на заминаване – 50% от общата цена на пътуването на турист.
    От 14-тия ден до датата на заминаване – 100% от общата цена на пътуването на турист.

за самолетни програми*:
==>За групови самолетни екскурзии и групови самолетни почивки:

-до 61-вия ден вкл. преди датата на заминаване - в размер на минималния депозит, посочен към конкретната програма;
-от 30-тия ден до деня на заминаването вкл. – 100% от общата цена на екскурзията;

==>За индивидуални самолетни екскурзии/ почивки:

-до деня на издаване на самолетния билет, но не по-късно от 91 дни преди датата на заминаване вкл. неустойката е в размер на внесения депозит при записването;
-от 90-тия ден до деня на заминаването вкл. – 100% от общата цена на екскурзията, включваща стойността на самолетния билет и летищните такси.

В случаите когато е издаден самолетен билет се прилага и допълнителна анулационна такса, определена от авиокомпанията.

*Възможно е по някои програми условията за анулации да са различни от указаните тук, което е изрично упоменато в конкретния договор за туристически пакет.

за индивидуално хотелско настаняване в Гърция**:
- при анулация до 21 дни преди настаняването: не се удържа неустойка
- при анулация от 21 до 14 дни преди настаняването: 30% неустойка от общата стойност на резервацията.
- при анулация от 14 до 7 дни преди настаняването: 50% неустойка от общата стойност на резервацията.
- при анулация от 7 дни преди настаняването до датата на напускане на хотела по ваучер или при непристигане в хотела - no-show или при по-ранно напускане на хотела: 100% неустойка.
Всяка промяна на потвърдена резервация по оферта ”Ранни записвания” се счита за анулация на резервацията.
**Възможно е за определени хотели в Гърция условията за анулации да са различни от указаните тук. Моля, информирайте се за всеки конкретен хотел.

Агенцията си запазва правото да анулира пътуването на отделен турист при предаване на непълни, неточни и неверни документи или неспазване на сроковете за подаването им. Неявяването на туриста на мястото на тръгване, се счита за отказ от пътуването. Неявяването на туриста за интервю в Консулски отдел, когато това е необходимо, се счита за отказ от пътуване. В тези случаи, в сила влизат посочените в договора неустойки.

13. ПОЛИТИКА ЗА ПОВЕРИТЕЛНОСТ НА ЛИЧНИТЕ ДАННИ

Подробна информация относно политиката ни за защита на личните данни можете да намерите на: http://reyma.bg/privacy

 


 

ЗАСТРАХОВКА "ОТМЯНА НА ПЪТУВАНЕ"

Застраховката „Отмяна на пътуване“ на ЗАД „Армеец“ е доброволна и е предназначена за лица, на които им предстои туристическо или бизнес пътуване на територията на България или чужбина. Сключва се срещу риска от отменено или пропуснато пътуване поради медицински или немедицински причини, независещи от волята на застрахования и непредвидими към момента на сключване на застраховката. Застрахователят възстановява на застрахованото лице разходи за самолетни билети, хотелски резервации и други туристически и бизнес услуги, извършени предварително, които не могат да бъдат възстановени при отмяна на пътуването. Застраховката може да бъде сключена в рамките на ограничен срок (според условията на застрахователя), считан от деня на подписването на договор и направеното плащане, което трябва да бъде удостоверено пред застрахователя със съответния документ /касов бон, фактура или платежно нареждане/. Общата застрахователна сума /която служи за основа за изчисляване на % при изчисляване на застраховката /е крайната цена на пътуването по договор/, независимо дали към момента на сключване на застраховката се плаща част или цялата цена на пътуването. Когато застрахованите лица са повече от едно, общата застрахователна сума е цената на пътуването за всички застраховани.
Застрахователната премия (цената на застраховката) зависи от застрахователната сума (=крайна цена по договор за туристически пакет) и дните от датата на сключване до края на пътуването и е съгласно тарифата за застраховка “Отмяна на пътуване” на ЗПАД Армеец. За повече информация вижте: http://armeec.bg/bg/insurances/otmqna-na-pytuvane


 

ПОДАРЪЧЕН ВАУЧЕР:

Подаръчният ваучер представлява официален документ, удостоверяващ правото на Притежателя му да получи туристическа услуга от Рейма Травел при следните условия:
Лицето, което плаща подаръчен ваучер, се нарича Купувач. Лицето, което ще ползва подаръчния ваучер и чието име е изписано на него, се нарича Притежател.

Видове ваучери:

  • Подаръчен ваучер за фиксирана левова стойност (Този вид подаръчен ваучер изисква допълнителна резервация за конкретна туристическа услуга, за която Притежателят му трябва да подпише Договор, чиито Общи условия влизат в сила) или
  • Подаръчен ваучер за конкретна туристическа услуга и с фиксирана дата на заминаване (Този вид подаръчен ваучер изисква от Купувача да сключи Договор за туристическа услуга, чиито Общи условия влизат в сила).

Валидността на ваучера е една година от дата на закупуване и не може да бъде удължавана нито от Купувача, нито от Притежателя му. Подаръчният ваучер не може да се анулира или да се разменя срещу паричната му равностойност. Преотстъпване на подаръчен ваучер за ползване от друго лице се допуска единствено до датата на сключване на Договор за туристическа услуга и при условие, че лично Притежателят на ваучера направи резервация за третото лице.
В случай че стойността на ваучера е по-малка от цената на заявената конкретна услуга от Притежателя, разликата до пълния размер се доплаща от Притежателя на подаръчния ваучер. Неизползвани суми по подаръчен ваучер, не се възстановяват. В случай че ваучерът не бъде използван в рамките на посочения в него срок, той става невалиден и заплатена за него сума не се възстановява.


 

 

 


Информацията, публикувана на този сайт, е с рекламна цел и е възможно междувременно да са настъпили промени. Съгласно чл.80, ал.3 от ЗТ за актуална се счита информацията, предоставена в офисите ни или при оторизираните агенти!
Рейма България е лицензиран туроператор с номер на лиценз РКК-01-6154 от 04.07.2008 г., валидна застраховка "Отговорност на туроператора" № 08000001835/ валидна от 04.07.2018 до 03.07.2019 на "Далл Богг: Живот и Здраве" АД и регистрация като 
администратор на лични данни в Комисията за Защита на Личните Данни под № 1063835 от 21.11.2008 г.

Адрес: гр.София 1421, ул. Лозенец 4, Тел.: +359 2 434 15 15, Тел./ Факс: +359 2 963 03 23, E-mail: info@reyma.bg

Newsletter

Условия
При абониране за нашия бюлетин, ще получавате актуални оферти и промоции за предлаганите от нас услуги.
02 434 15 15

Посетители:

В момента има 528  гости и няма потребители и в сайта

Този сайт използва "бисквитки" (cookies). Продължавайки да разглеждате нашия уеб сайт, Вие се съгласявате с тяхното използване. Научете повече за използването на "бисквитки" (cookies) на сайта reyma.bg: Политика за бисквитки.

  Приемам cookies "бисквитки" от този сайт.
EU Cookie Directive Information